Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

,,,,,,,,,,,

Av Malin - 31 maj 2009 21:57

alla gör sina misstag i livet, jag har gjort mina och det har jag fan fått lida för också. Varenda jävla dag. Saker som jag ångrar så otroligt mycket men vad som är gjort är gjort och det är inget man kan göra något åt nu.
Men jag får nog fan lida för det, fortfarande.
Men det är inget jag vill få i ansiktet. Jag är väl medveten om det själv.

Ibland känns det bara piss allt. Och hur jävla svårt kan det vara att förstå det? Eller va fan tror folk bara att det är något jag låtsas må för att jag tycker det är kul kanske? Det är skit att må så här. Men fatta någon jävla gång att jag mår inte som alla andra, allt är inte toppen och jag har jävligt lätt för att bli ledsen och sårad just nu. Det är inget jag valt själv, det har blivit så!
Det enda jag ber om är förståelse, men vem i helvete har det?
Ursäkta för fan för att jag har haft år som förstört mig.
Jag jublar knappast över att ha det så här.

Vart tog all den där förståelsen vägen? Den tryggheten som fanns?
Nu känner jag mig bara förvirrad och otrygg. Hela tiden.
Jag hatar att det är så här. Jag hatar när jag känner att jag inte orkar, att det blir för mycket. Jag hatar att jag gråter jämt. Jag bara hatar det!!!!!

Känner mig bara som världens jävla idiot jämt. Som allt bara blir fel hela tiden.. mitt fel.. trött på att jämt bli ledsen o känna som jag gör.
Trött på att inte en jävel förstår. så jävla trött... på allt.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 januari 2010 01:10

Vi gör ett försök i att rensa skallen lite i hopp om att få några timmars sömn inatt eftersom att det kommer bli en tidig morgon och en lång dag gissar jag på.Jag har fortfarande 1000 tankar som snurrar runt där uppe. Jag har försökt ge mig på att re...

Av Malin - 10 januari 2010 13:52

Som överskriften säger, anxiety (ångest).Så är det, så har jag det. Den där jävla ångesten som kommer krypande på när man minst anar det. Hur länge jag har haft det så har jag glömt bort, man lär sig till slut med att leva med det, den blir ett med m...

Av Malin - 8 januari 2010 13:41

Namn: Malin Kallas för: Hm, mallan, malle och älskling av <3 Stjärntecken: KräftaHöger eller vänsterhänt: Höger Piercingar: 7-8 i öronen samt en i naveln ( den i tungan fick flyga sin kos)Tatueringar: 5 st. (Midja, svank, skuldror, handled o...

Av Malin - 6 januari 2010 19:04

Jag är inte alls på humör just nu, vilket jag inte varit de senaste dagarna heller så. Jag går bara runt i mina egna tankar för tillfället, där är väl där jag spenderar mestadels av tiden antar jag. I mina tankar med att fundera, försöka bearbeta all...

Av Malin - 14 december 2009 08:28

Tiden går nästan för fort. Tycker inte att det var direkt längesedan det var sommar(!).Men nu är det snart jul istället. Vart tar allt vägen?Extremt trött idag känner jag. Borde ändå vara van snart vid att vara vaken innan 8 varje morgon men inte ida...

Ovido - Quiz & Flashcards