Alla inlägg den 7 maj 2009

mhm

Av Malin - 7 maj 2009 23:11

Lika trött idag som igår, kanske till och med tröttare just nu.
Känner mig helt slut o både kroppen och i huvudet.
Huvudet är nog nästan värst, kaos där inne vissa dagar. Jag tänker nog helt enkelt FÖR jävla mycket. Tänker på allting. Det gör mig nog trött och förstör mitt humör en hel del. Känner att det skiftar en hel del. *suck*.
Alla dessa jävla tankar som snurrar runt där inne, kan dom inte bara dra någonstans och aldrig mer komma tillbaka? Det skulle vara så skönt med lite lugnt....
Det kan bli rätt påfrestande och ibland känns det som om att jag inte orkar. All ork bara rinner ur när det blir för mkt av allt.
Blir trött på mig själv ibland bara. *suck*.

Om världen bara visste hur jag inte alls tycker om vissa saker.
Därför jag är som jag är ibland, för att skydda mig själv. För jag vet hur jävlig världen kan vara. Hur den kan förstöra en. Därför har jag lärt mig att inte släppa in människor för långt in på livet, i slutändan såras jag och ingen annan.
Komplicerad kallas jag nog. Men det finns anledningar till att jag är sådan. För jävla många också. Dom anledningarna som gör att jag försökt att ge upp med allt. Alla människor har en gräns för saker tydligen. Jag har min och den har jag nått ibland.
Omvärlden förstår ändå inte. Har du problem kallas du för ett psykfall.(?)
sanningen är dock att omvärlden som inte förstår saknar en o annan skruv i huvudet. 
Men men, shit happens. Life ain't easy.

To live is to die.


Imorgon är det iallafall fredag och fredag betyder sista dagen att jobba i veckan och slippa gå upp tidigt. Slappt ^^ Sova ^^ Underbart!

nu ska jag nog iallafall bädda ner mig under täcket med min lilla älsklingskatt (kärlek på kissekatten min) på bröstkorgen o sova med kurr kurr.. :) vad skulle jag gjort utan den katten? :)

Ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards