Alla inlägg under januari 2009

Av Malin - 30 januari 2009 11:30

Efter min lilla "semester sväng" så kom jag hem till något som liknade andra världskriget. Att 2 katter kan göra så mycket stök det hade jag ingen aning om. Det luktade kattkiss eftersom att de hade grävt ut sanden på golvet, det låg pappers confetti över hela mattan i vardagsrummet, skorna var lite överallt, sakerna på bänken låg på golvet och gardinerna? ja dom hängde ju knappast rakt. Andra världskriget hade slagit in. Och jag som inte har ett bra morgonhumör tyckte knappast att det var roligt att börja städa direkt. *suck*. Men nu är en del av det gjort iallafall. Ska fortsätta med resten sen när jag har slappat lite i soffan med mitt kaffe och en liten film.


Helgen i all ära ska jag tillägna film film och mera film. Sen ska jag slappa lite extra och sova lite mer bara för att jag kan och vill :) Det blir mys hela helgen säger jag! :) Nästa helg lär la inte bli en lugn stund på. Min lilla blondin och jag ska umgås hela helgen och busa runt :)


Näe, ska slänga på en film och mysa lite nu innan jag måste städa lite mer. Sen efter städningen ska jag mysa lite mer med film och spel :D


Ciao.

Av Malin - 12 januari 2009 23:58

Bury all your secrets in my skin
Come away with innocence
And leave me with my sins
The air around me still feels like a cage
And love is just a camouflage
For what resembles rage again


So if you love me let me go
And run away before I know
My heart is just too dark to care
I cant destroy what isn't there
Deliver me into my fate
If I'm alone I cannot hate
I don't deserve to have you
My smile was taken long ago
If I can change I hope I never know


I still press your letters to my lips
And cherish them in parts of me that savor every kiss
I couldn't face a life without your light

But all of that was ripped apart...
When you refused to fight


So save your breath I will not hear
I think I made it very clear
You couldn't hate enough to love
Is that supposed to be enough?
I only wish you weren't my friend
Then I could hurt you in the end

I never claimed to be a Saint
My own was banished long ago
It took the death of hope to let you go


So break yourself against my stones
And spit your pity in my soul
You never needed any help
You sold me out to save yourself
And I wont listen to your shame
You ran away you're all the same
Angels lie to keep control
My love was punished long ago
If you still care, don't ever let me know


If you still care, don't ever let me know...

Av Malin - 7 januari 2009 01:26




Blir bilder på buspojkarna idag bara.

Samt en musikvideo som jag bara älskar att sitta och lyssna på....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards