Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Malin - 17 maj 2009 21:12

Och nu var det tydligen söndag igen. Helgen gick fort förbi som vanligt.
Men veckan kommer gå snabbt nu med. 2 dagar av arbete sen ledighet resten, det klagar vi inte på direkt. Underbart ^^

Gjort det jag skulle göra sen jag kom hem, handlat lite, tvättar, lagat mat till jobbet och ska snart göra lite gott gott kaffe innan jag ramlar bort i min egna värld här i soffan. Skönt ^^

Blir nog till att besöka pappa lite i veckan med tror jag. Åker nog ner på tisdag till honom och hälsar på eftersom att jag ska till sjukhuset på onsdag. Lite "semestertid" :)

Helgen har iaf varit bra :) Massa mys med sötnos. Klagar vi inte alls på. Det tycker vi om hur mycket som helst! *weeii*

Nee, ska göra mitt kaffe nu, ta en cigg och äta jordnötsringar *mums*.
slappa i soffan ftw ;)

I miss you sweetie. Massor. <3

Ovido - Quiz & Flashcards