Alla inlägg under december 2008

Av Malin - 17 december 2008 22:30

Trött, trött och trött. Tror att det snart kommer bli att jag sover, eller somnar till tv:n som jag brukar göra.
Nu är katterna i full gång här hemma och leker som dårar. Ganska kul att se för ibland har dom ingen koll alls på vad dom gör så dom flyger som små vantar på golvet, haha.


Städat idag. Städat rent hela toaletten, och det är ALDRIG kul att göra det. Men nu är det äntligen gjort och skönt är det. Småröjjt hela dagen också. Plockat lite fram och tillbaka men ingen jättemega insats. Men det kommer la en dag det med. :)


Imorron sker inte så mkt mer heller. Jonas och jag ska fika lite ^^ Sen blir det la bara lugnt antar jag och lika skönt är det.
Inte alls på humör för att göra massa saker ändå. Känns bara meningslöst och jobbigt ändå.
Och jag vet att jag inte ska stänga in mig men jag vill inget annat. Jag vill vara instängd och vara ifred. Orkar inte vara megasocial och låtsas som att allt är så jävla bra för det är det inte! Och då är jag hellre instängd och för mig själv än att fejkar loss bland alla om hur bra livet är.

Trodde att mycket skulle kännas lättare efter ett tag, att det skulle lätta lite med allt menjag vet inte. Vet inte vad jag känner faktikst. Känns nog mest tomt antar jag. Helt tom inuti. *suck*.
Jag behöver ett jobb!  


Iallafall, katterna lever livet och mår toppen. Äter, sover, skiter och leker sönder allt typ. Idag koka jag fisk till dem och det var nog uppskattat :)


Nae, jag ska lägga mig på soffan nu och försvinna in i tv:n och bara vara en liten stund.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards