Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Malin - 10 maj 2009 18:51

Det sägs att man ska ta itu med sina problem och vara ärlig med saker som ligger i bakhuvudet och stör. Saker som kanske har skapat problem genom livet.
Idag tog jag iaf ett steg närmare att kunna må bättre i mig själv.
Saker som jag har tänkt på men inte direkt pratat om utan bara låtit vara för att jag inte har velat. Idag fick jag äntligen säga min åsikt och mina tankar om vissa saker. Saker jag borde pratat om för längesedan egentligen. Tack! :) Bara en sådan liten sak kan göra så otroligt mycket just nu, iaf för mig och hur jag mår.
Nu kommer det väl kännas lite men imorgon kommer det kännas så mycket bättre.

Nu är iallafall snart helgen över, dags för en ny vecka. Fortfarande så otroligt trött och känner att jag blir väl sjuk snart =/ Men men..
Om jag ändå bara kunde bli av med mitt konstiga humör som jag har. Om andra stör sig på det, tänk då hur jag känner mig som får ha det. Att allt bara kan vända på 5 minuter, knappast något som gör att jag mår bra iallafall, tvärtom. Jag mår extremt dåligt när det blir så. Jag har noll koll på mig själv. Kan gå ifrån att skratta till att bli ledsen eller sur. Kan gå ifrån förbannad till hur glad som helst. Det känns och det tar endel.

Nu ska jag iallafall ta en dusch, plocka undan lite o så sen ska jag nog bara lägga mig på soffan och slappa resten av kvällen och hoppas på att jag somnar tidigt idag och inte är extremt måndagstrött imorgon.

Ciao.

Everything can always be worse.
That's the beauty of life.
Strongest one will survive.
And it's not me.

Ovido - Quiz & Flashcards