Alla inlägg den 6 april 2009

Av Malin - 6 april 2009 11:18

Måndag? Vart tog helgen vägen egentligen? Den bara försvann sådär snabbt nu igen, tyvärr.
Jag hade ingen lust alls att gå upp imorse, vill bara ligga kvar i sängen jämte dig och dra mig som ett litet barn, men det gick inte idag. Var tvungen att komma hem o få lite gjort också. Så nu sitter jag här och slappar lite välförtjänt med mitt varma kaffe som snart ska tas med ut på balkongen för en ciggarett och sol.
Ensamheten är tråkig just nu och hade gärna legat kvar i sängen jämte dig o myst istället men du har jobb och jag hade lite att göra också.
Särskilt nu när solen kryper på och värkänslorna rusar igenom kroppen så vill jag inget hellre än att umgås med dig och mysa i solen.
Men det kommer, snart :) Veckan är kort och jag har tålamod till att vänta den lilla tiden på att få träffa dig igen. Underbart fina du.

Ska ta mig en funderare ute på balkongen medans jag väntar på att Jonas vaknar och kommer förbi och dricker mer kaffe :) Undertiden ska jag väl försöka att få lite gjort i den mån jag orkar, för jag är helt totalt utmattad i kroppen :( Det känns bara tungt just nu.


För jag saknar din närhet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards