Alla inlägg den 3 april 2009

Av Malin - 3 april 2009 00:47

Varit en ganska kämpig och jobbig vecka denna veckan.
Känts som att man bara har orkat noll. Och så har det varit också. Men försökt iallafall, så mycket som jag har orkat.
Imorgon är det fredag och veckan är snart slut. Yay för att det är fredag? Vet inte direkt.
Sker inte mycket imorgon direkt, ska på möte i stan och sedan ska jag umgås med Katrin efter det :) Det ser jag framemot att få göra. Umgås med henne är alltid lika roligt. Något att se fram emot iallafall.
Funderade på att sova snart och det tror jag också att det blir.
Är så otroligt trött så det är inte sant. Har varit det hela dagen.

Men jag fick iallafall på mig lite kläder o skor för att ta mig en joggingrunda idag. Kändes ganska skönt att springa lite, dock inte bra för magen just nu kände jag. Den sa ifrån ganska rejält efter halva biten så det fick bli ett lugnare tempo efter det. Blir la kanske en liten joggingrunda imorgon med, beror på när jag och Katrin har umgåtts klart o så. Det märker vi.

Helgen? Inget planerat alls direkt. Har inte ens orkat tänka på helgen. Så jag har noll planer på den, så jag antar att det kommer att bli ganska lugnt faktiskt, men det kan vara skönt det också. Att bara ta det lugnt. Blir la ngr filmer till helgen för min del då eftersom att jag aldrig kommer för mig att titta på film annars. :)

Nej, nu ska jag absolut sova faktiskt. Jag känner att jag orkar inte hålla ögonen öppna snart. *gäsp*
Sov gott... Nighty night!

When things turn out bad, that's when I need a hug.
A hug that can comfort me in all of this.
Some safe place to crawl into and relax and feel safe away from the world

I need it, I want it and I crave for it.
Cause the world can be a scary place and I need somewhere I am safe.

Safe away from it all, two arms around me where I can feel safe.

I just wanna feel something again..... Cause I can't feel at all.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards