Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Malin - 6 januari 2010 19:04

Jag är inte alls på humör just nu, vilket jag inte varit de senaste dagarna heller så. Jag går bara runt i mina egna tankar för tillfället, där är väl där jag spenderar mestadels av tiden antar jag. I mina tankar med att fundera, försöka bearbeta allt som finns i huvudet som gör allt till vad det är.
Så det blir en sådan tid igen där allt går upp och ner, men denna gången ger jag inte upp och fortsätter på som om det inte är någonting.
Jag behöver bearbeta allt. Jag kan inte bara gå runt med allt inom mig längre.
Tänk om jag insett det tidigare kanske?

Varför ska jag låta människor förstöra mitt liv? Iallafall mer än vad de redan har gjort?
Jag behöver bara komma över, förlåta är inget alternativ för dessa människor, men jag behöver komma över allt som hänt. Komma tillbaka till verkligheten och försöka glömma det mesta. Leva på mitt liv vidare och inte stanna upp.
Få ut allt hat jag har inom mig till människor som funnit i mitt liv.
Det är trots allt ett nytt år och jag behöver en ny start.

Jag vill också ha ett normalt liv :)

Nu ska jag iallafall äta min semla o hoppas på att jag blir lite tjock ;)


Ciao.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards