Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Malin - 2 mars 2009 01:04

Helgen i all allmänhet har varit riktigt rolig.
Blev en resa till Ullared för att shoppa lite med alla andra galningar där inne. Och kan ju säga att det var endel människor där i lördags ^^ Men vi gick igenom Ullared snabbt eftersom att vi visste vad vi skulle ha så det tog kanske bara en timma där. Ganska skönt faktikst. Vi tog en fika innan så att vi skulle orka med allt spring och det gjorde gött :)
Sen blev det lite kiiiinamat efter Ullared hemma hos mig. Iof bara jag som åt, dom andra drack redbull o åt gifflar.. haha.. Packade ihop lite shit så körde Katrin ner mig till Landvetter. Var mkt wow spelande där ^^ satt iof mest o kollade på, sen satte jag mig i soffan o glodde lite scrubs och sen blev det ngn film också. Skojj vare iallafall. Vakna på söndagen var inte lika kul. stel som en pinne efter att ha sovit på en luftmadrass med Fredriks(?) katt som låg o sov vid mina ihoptryckta ben =/

Dock spelade la det ingen roll. jag hade skojj iallafall :) Umgås ftw ^^
Patrick var jättegullig o körde hem mig sedan :) så kom katrin förbi och satt o tjöta en lite stund också :) Så i helheten, jag har haft en bra helg.. Mysigt att umgås med daj :)


Ska sova nu tänkte jag. kommer få gå upp snart igen för att ngn ringer o är snäll på morgonen :)

 Lite bilder ifrån helgen kommer med :)

Natti..  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards