Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

24 Februari.

Av Malin - 24 februari 2009 10:19

Gud vad det är kallt ute idag. Gick hem ifrån vårdcentralen och det var allt annat än varmt kan jag ju lova =/ Så jag hoppas pappa hinner hem tills jag ska dit igen så jag slipper den där hemska promenaden i kylan igen. =/


Usch vad det var segt att gå upp vid 5.15 imorse. Trodde aldrig att jag skulle orka men jag kom upp iaf.
Sockis har legat och sovit så tätt intill mig inatt att jag var rädd att ajg skulle rulla över honom och mosa han. Gick bra med han igår faktiskt, han sprang runt och jamade en lite stund men sedan hitta han matskålen så då blev det tyst och sedan kröp han ner jämte mig i sängen o sov medans jag tittade på film. :) Imorse va la han lite gnäll för han förstod nog att jag skulle åka iväg men han klarar sig.


Tänkte jag faktiskt skulle lägga mig på soffan och vila en stund nu eftersom att jag absolut inte alls är van vid att gå upp så tidigt som jag gjorde idag. En timmas vila kan vara skönt att få :)

Gjort det jag skulle göra nu så nu e de bara väntan på att klockan ska gå igen.


And how sweet it is :)
Missing ;)

 
 
Åsa

Åsa

25 februari 2009 09:28

Skönt att Sockis finner sig tillrätta! Det går så bra med Dexter att man skulle kunna tro att han bott här jämt. Han älskar verkligen hundarna! Ännu har han och Lizzie inte riktigt kommit till skott tror jag, men de jobbar på det :D
Kramis

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

27 februari 2009 17:25

Nu kommer Dexter och gosar när jag sitter i soffan framför tv:n! Jag är så glad att han förstår att jag inte är farlig. Hundarna och katterna älskar han ju.
Ha det gott!

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 januari 2010 01:10

Vi gör ett försök i att rensa skallen lite i hopp om att få några timmars sömn inatt eftersom att det kommer bli en tidig morgon och en lång dag gissar jag på.Jag har fortfarande 1000 tankar som snurrar runt där uppe. Jag har försökt ge mig på att re...

Av Malin - 10 januari 2010 13:52

Som överskriften säger, anxiety (ångest).Så är det, så har jag det. Den där jävla ångesten som kommer krypande på när man minst anar det. Hur länge jag har haft det så har jag glömt bort, man lär sig till slut med att leva med det, den blir ett med m...

Av Malin - 8 januari 2010 13:41

Namn: Malin Kallas för: Hm, mallan, malle och älskling av <3 Stjärntecken: KräftaHöger eller vänsterhänt: Höger Piercingar: 7-8 i öronen samt en i naveln ( den i tungan fick flyga sin kos)Tatueringar: 5 st. (Midja, svank, skuldror, handled o...

Av Malin - 6 januari 2010 19:04

Jag är inte alls på humör just nu, vilket jag inte varit de senaste dagarna heller så. Jag går bara runt i mina egna tankar för tillfället, där är väl där jag spenderar mestadels av tiden antar jag. I mina tankar med att fundera, försöka bearbeta all...

Av Malin - 14 december 2009 08:28

Tiden går nästan för fort. Tycker inte att det var direkt längesedan det var sommar(!).Men nu är det snart jul istället. Vart tar allt vägen?Extremt trött idag känner jag. Borde ändå vara van snart vid att vara vaken innan 8 varje morgon men inte ida...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards