Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Malin - 16 februari 2009 17:18

For the choices we make in life, right?


I slutändan så vet man vad som är viktigt och inte. Vem som är viktig och inte och tvärtom. Man vet vad som verkligen betyder något.
Fast även om vissa saker betyder otroligt mycket så släpper man det till slut för att man inte orkar eller för att det känns som det rätta att göra för en själv. Jag har haft min tid till att fundera det senaste och jag har insett så mycket som jag inte har sett innan. Jag har fått insyn i så mycket som gör allt så mycket lättare. Saken är den att jag känner mig inte ens ledsen över något. Känner inte något alls direkt.

Let it go. ^^ Goodbye.


Jag har en otroligt bra dag idag faktiskt. Känns helt okej inombords.
En sorts lättnad med saker. Det känns, hm bra? :)

Ny dag, ny vecka. Helgen har passerat.

Och jag tänker inte önska någon en glad alla hjärtans dag eftersom att jag verkligen inte uppskattar a-h dag. Har aldrig gjort och kommer nog aldrig att göra det heller.


Jag slutar aldrig att förundras över människor eller världen vi lever i.
Men jag antar att det är väl så det ska vara. Ingenting ska vara lätt, man möter motgångar i livet till och från. Men ibland kan man undra när de ska sluta. De sägs ju att med motgångar kommer medgångar. Så vart är medgångarna nu då? Jag har mött tillräckligt med motgångar, nu vill jag ha lite flyt framåt faktiskt. Jag skulle nog behöva det. Men det dyker väl upp när jag minst anar det. Man kan väl inte begära allt som sagt ^^


Veckan finns inte direkt mycket planer för. Och jag tycker att det känns ganska skönt. Har ett möte på onsdagen sen så är det tomt vilket jag uppskattar just nu. Denna veckan vill jag ha till att få göra vad jag vill, när jag vill utan att vara uppbunden på massor med saker. Helgen ligger lika fri den tror jag. Och lika skönt är det. En nykter helg till och med. En slapp helg om jag får välja.


Men nu ska jag ta en varm dusch, typ få för mig att äta lite och se vad kvällen säger. Det blir iallafall till att sova tidigt för jag är sjukt trött. =/


Ciao.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards