Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

andra världskriget?

Av Malin - 30 januari 2009 11:30

Efter min lilla "semester sväng" så kom jag hem till något som liknade andra världskriget. Att 2 katter kan göra så mycket stök det hade jag ingen aning om. Det luktade kattkiss eftersom att de hade grävt ut sanden på golvet, det låg pappers confetti över hela mattan i vardagsrummet, skorna var lite överallt, sakerna på bänken låg på golvet och gardinerna? ja dom hängde ju knappast rakt. Andra världskriget hade slagit in. Och jag som inte har ett bra morgonhumör tyckte knappast att det var roligt att börja städa direkt. *suck*. Men nu är en del av det gjort iallafall. Ska fortsätta med resten sen när jag har slappat lite i soffan med mitt kaffe och en liten film.


Helgen i all ära ska jag tillägna film film och mera film. Sen ska jag slappa lite extra och sova lite mer bara för att jag kan och vill :) Det blir mys hela helgen säger jag! :) Nästa helg lär la inte bli en lugn stund på. Min lilla blondin och jag ska umgås hela helgen och busa runt :)


Näe, ska slänga på en film och mysa lite nu innan jag måste städa lite mer. Sen efter städningen ska jag mysa lite mer med film och spel :D


Ciao.

 
 
Åsa

Åsa

30 januari 2009 15:08

Vilka flåbusar de är de där två små månstren! Erika håller på att ta bort stygnen själv, hon har fixat fyra. Hon beter sig som om hon gick på amfetamin efter kastreringen. Ska bli skönt att kunna släppa ut henne så fort jag kan ta resten av stygnen.
Ha det bäst!

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 januari 2010 01:10

Vi gör ett försök i att rensa skallen lite i hopp om att få några timmars sömn inatt eftersom att det kommer bli en tidig morgon och en lång dag gissar jag på.Jag har fortfarande 1000 tankar som snurrar runt där uppe. Jag har försökt ge mig på att re...

Av Malin - 10 januari 2010 13:52

Som överskriften säger, anxiety (ångest).Så är det, så har jag det. Den där jävla ångesten som kommer krypande på när man minst anar det. Hur länge jag har haft det så har jag glömt bort, man lär sig till slut med att leva med det, den blir ett med m...

Av Malin - 8 januari 2010 13:41

Namn: Malin Kallas för: Hm, mallan, malle och älskling av <3 Stjärntecken: KräftaHöger eller vänsterhänt: Höger Piercingar: 7-8 i öronen samt en i naveln ( den i tungan fick flyga sin kos)Tatueringar: 5 st. (Midja, svank, skuldror, handled o...

Av Malin - 6 januari 2010 19:04

Jag är inte alls på humör just nu, vilket jag inte varit de senaste dagarna heller så. Jag går bara runt i mina egna tankar för tillfället, där är väl där jag spenderar mestadels av tiden antar jag. I mina tankar med att fundera, försöka bearbeta all...

Av Malin - 14 december 2009 08:28

Tiden går nästan för fort. Tycker inte att det var direkt längesedan det var sommar(!).Men nu är det snart jul istället. Vart tar allt vägen?Extremt trött idag känner jag. Borde ändå vara van snart vid att vara vaken innan 8 varje morgon men inte ida...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards